I'm the chosen one

Utflykten var minst sagt inte jag. Det är inte min grej att vandra mitt i ingenstans längre, jag gillade det när jag var liten men inte längre. Vi åkte till någon skog vid Färjestaden och kollade på ruiner (?) samt fikade, och alla skogens småkryp kommer till just mig. Varför ska alltid jag blir offret för sånt äckel? Idag hittade jag en stor, fet spindel bland mina kläder. Jag skrek utav bara helvete och fick rysningar längs ryggraden. Är det något jag verkligen inte gillar så är det spindlar och det blir bara ännu värre av att dom tar över mina saker. Fyfan, säger jag bara! Hela släkten skrattade ut mig.. Tack för den! Hrm..

Annars har jag badat och även solat en hel del idag och upptäckt hur dum jag har varit med bikinival när det gäller solning. Jag valde till en början min nya halterneck-bikini men kom på för ett tag sedan att brännan blir hiskeligt (?) ful av en sån, så idag bytte jag till min gamla trekants-bikini istället. Men då får jag bara ytterliggare en massa linjer överallt. Hur ska jag göra nu? Jag kommer inte se klok ut i höst! I-landsproblem, right?
Just nu lyssnar jag på musik i mobilen och surfar på internet med farfars 3G-moj. Riktigt bra sak!
Senare vet jag inte vad jag ska göra..

Jag läste mammas blogg och en hög våg av saknad bara sköljde över mig. Allt som har med hemma att göra saknar jag. Tv-tittandet, marsvinen, mitt rum, balkongen, nya soffan, mamma, hela RÖNNINGE. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback