It's just who I am

Jag har pysslat en del med den här bloggen under en tid, men jag har haft den lösenordsskyddad och har inte sagt ett knyst om att jag kanske är på g igen med bloggandet.

Sen i torsdags har jag varit helt utan internet, det var för någon timme sedan det kom igång igen. Medan det har varit borta har jag varit väldigt uttråkad, jag har blivit sur på mig själv ett x antal gånger då jag tycker att jag är alldeles för beroende av internet. Det är ju helt sjukt hur mycket man sitter vid datorn egentligen? Man tänker inte på det förrän man förlorat det.
"Man saknar inte kon förrän båset är tomt."

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Annars har jag börjat på en ny bok och tittat på tv idag. Jag har funderat en hel del över min vardag - om jag är nöjd med den eller inte. Om man jämför med andra i min ålder så är jag hemma väldigt ofta. Ibland, som idag och igår, är jag inne hela dagarna och sysselsätter mig på mitt eget sätt. Alldeles ensam förutom mamma och pappa spenderar jag mina dagar. Anses jag som mobbad eller är det bara jag som tycker jag är lite tragisk? Jag tänker absolut för mycket på det här. När det kommer till att umgås vågar inte jag stå för mitt eget tycke - att jag gillar att vara hemma mycket, ensam. Förmodligen spelar ångesten en stor roll i det här..

Hur som helst är jag tillbaka i bloggvärlden nu! Härligt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Ah... DÄR var du ju. Jag har undrat, men inte velat fråga. Välkommen tillbaka och sköt om dej. Grattis till intagningen till gymnasiet :-D

2009-07-04 @ 17:25:41
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback