Mardrömmar

Inatt drömde jag att jag skulle ta tåget någonstans (kommer inte ihåg vart) och jag stod i en av dörröppningarna då dörrarna inte var stängda och kom på att jag var på fel tåg. Så medan tåget svängde ut från perrongen hoppade jag ner och la mig på rälsen (perrongen var på andra sidan), tåget körde mot mig och jag tryckte mig så hårt jag kunde mot marken och tänkte att det måste vara en dröm, att jag skulle vakna upp när tåget precis skulle köra över mig. Och vet ni vad? Det var precis vad jag gjorde!
fucking creepy. Jag kan inte få drömmen ur huvudet. En av mina farhågor har blivit att bli överkörd av ett tåg, allt eftersom jag har hört om diverse tågolyckor.. Fast jag förstår inte hur jag kunde hoppa åt sidan men ändå bli överkörd? Tåget kör ju framåt.

Har ni upplevt något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback