My lovely dudes called Muse

Sitter för tillfället och lyssnar på Assassin med Muse, jag får rysningar i hela kroppen och blir alldeles till mig. Där har grabbarna verkligen lyckats! En låt med mycket drag i och Dominic kör på som allra bäst på sina trummor. Man måste lyssna högt när man lyssnar på Muse, det är då känslorna kommer och man kan njuta som mest av musiken. Underbart! Jag kan knappt vänta tills jag drar till Hovet den 24 oktober och får se dom live. Jag har aldrig varit en sån där brud som gråter när hos ser sin idol, förmodligen för att jag aldrig har sett någon artist/grupp jag verkligen gillar IRL men då.. då kommer det bara spruta glädjetårar! :')

Annars har jag mest slappat idag också. När var jag ute senast? Pinsamt hörrni, jag minns faktiskt inte riktigt. Men vem bryr sig? Jag njuter bara. Jag har ändå tagit en behövlig långdusch idag och det var allt jag orkade med, ikväll är det min tur att diska också men mer än så blir det nog inte idag ;)



Dominic Howard vid trummorna under en konsert. Awesome! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Just det, du ska få pengarna för biljetten också! Om du fortfarande vill ha med mig... (a) <3

2009-07-10 @ 12:53:21
URL: http://fepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback