"Permanenta håret, lyssna på Carola"

*Dunkdunk, bombom*
Jag har satt fast min underbara lilla högtalare till mobilen och lyssnar på musik medan jag försöker lista ut hur mycket man behöver ha med sig under nästan två veckors tid? Jag tar alltid med mig för mycket, jag vill inte ta den pyttelilla risken att jag kommer sakna något jag har glömt att ta med. Då får det väl bli en resväska full med kläder och en bag full med resten av sakerna! Plus en väska till för småprylarna som mobil, plånis, solbrillor.. yeah, you know.

Uääk.. Jag vill bara gå och lägga mig igen och anställa någon som gör allt tråkigt åt en.

På spellistan just nu:
Sirens - Club la la
Benny Benassi - Sweet dreams
Muse - Supermassive black hole
Promoe - Svennebanan
Christina Vidal - Take me away

Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback