Sol & bad

Sola, läsa, bada, sola, läsa, bada.. Det är precis vad jag har gjort dom senaste dagarna och det har varit underbart.
Igår kväll blev det ett kvällsdopp och allt man kunde se var vatten, bara vatten. Jag kanske låter äldre än vad jag egentligen är när jag säger det här men det var verkligen vackert och för ögonen en avkopplande syn.
Idag gick jag och kusinen ner till samma ställe och badade, sen tänkte vi stanna där på stenstranden och läsa i solen, men det var alldeles för obekvämt. Vi gick tillbaka till tomten och la oss där istället och solen verkligen stekte!
Ikväll ska vi åka till ett ställe som heter Horns udde och bara "hänga" som min 50-åriga farbror uttryckte sig, det blir nog jättemysigt. Potatissallad, en bok, bad och umgänge i solnedgången :)

Jag har haft det lite bättre nu på senaste tiden, förmodligen för att vi har varit här mer än hälften av den tid som vi ska vara här och det börjar närma sig hemfärd. Plus att dom sista dagarna förhoppningsvis/förmodligen kommer bestå av sol och bad. Jag mår prima!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Åh, jag blir så irriterad! Om man möter någon på stan eller i skolan, så har man på sig i pricnip likadana kläder.

Men ändå, om man ser något snyggt i butik vill man ju köpa det istället för att vara rädd att någon har likadant.

2009-07-16 @ 17:46:20
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: B

Du, jag måste bara fråga vilken text du har på dina inlägg? (a) <3

2009-07-17 @ 21:36:44
URL: http://juustreub.blogg.se/
Postat av: B

okejjs tack (a)



svar: haha jag skulle nog kunna gissa på att jag inte lär vara den ända du känner, typ asmånga börjar på rönninge från salem jue (a)

2009-07-18 @ 17:14:33
URL: http://juustreub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback