Vrickad vardag

Jag känner mig unken och frusen. Vart tog värmen vägen? Jag har haft mitt fönster öppet nästan dygnet runt av vana sen det var 30 grader om dagarna men nu har temperaturen sjunkit en hel del och det enda jag gör är att släppa in all kall luft. Fast jag måste medge att det är ganska skönt med lite svalare väder. Bara värmen kommer tillbaka så småningom!

Jag somnade inte förrän vid halv tre inatt/imorse då jag låg och smsade med S halva natten. Förmodligen ska jag träffa honom ikväll. Jag hoppas att det inte är för kallt så jag kan ha min nya jacka jag köpte i förra veckan, någon gång måste jag ju använda den.
Jag skulle ha joggat imorse men jag hade ingen lust när jag inte hade fått någon riktig sömn. Jag tror jag ska lägga av med träningen medan jag är på Öland och dit åker jag på torsdag och kommer vara där i ca. tio dagar. Det går inte att träna ordentligt när man har vänt på dygnet helt, hur kul är det att träna om man inte har sovit (jag springer bara på mornarna)? Så jag tar tag i det när jag kommer hem igen och får igång någon normal vardag, vilket förmodligen blir närmare skolstarten..

Nu ska jag läsa bloggar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback